Este blog ya no se actualiza. De vez en cuando publico algo en mi blog personal jmiguel.eu


martes, abril 03, 2007

Canciones muy geeks

Esta canción de amor es de lo mas real para cualquier geek que se precie.




Y esto de las canciones geek me ha recordado a las canciones de los beatles para programadores:

Unix man (Nowhere man)

He's a real UNIX Man
Sitting in his UNIX LAN
Making all his UNIX plans
For nobody.
Knows the blocksize from du(1)
Cares not where /dev/null goes to
Isn't he a bit like you
And me?
UNIX Man, please listen(2)
My lpd(8) is missin'
UNIX Man
The wo-o-o-orld is at(1) your command.


Write in C (Let it be)

When I find my code in tons of trouble,
Friends and colleagues come to me,
Speaking words of wisdom:
"Write in C."

As the deadline fast approaches,
And bugs are all that I can see,
Somewhere, someone whispers:
"Write in C."

Write in C, Write in C,
Write in C, oh, Write in C.
LOGO's dead and buried,
Write in C.



Eleanor Rigby

Eleanor Rigby
Sits at the keyboard
And waits for a line on the screen
Lives in a dream
Waits for a signal
Finding some code
That will make the machine do some more.
What is it for?
All the lonely users, where do they all come from?
All the lonely users, why does it take so long?




Video visto en Luis Beltrán
Letras de los Beatles de aquí, pero hay muchos mas.

2 comentarios:

Kiddo dijo...

Q bueno lo de los beatles xDDDDDD
Me gusta muxo tu blog, no dejes de escribir :P

jmiguel rodriguez dijo...

Gracias por tu comentario. Lo de los beatles tiene ya unos cuantos años y me acordé con ese video. Gracias por leer este blog :-)

Friendfeed

Esta es una recopilación de mi actividad por la red gracias a FriendFeed.